Har man supportavtale med Kontorleverandøren og man har behov for support utenfor normal arbeidstid, har man mulighet til å ring ditt nærmeste kontor. Har man ikke slik avtale, ta kontakt med oss for tilbud! For øvrig support eller service – se vår kontaktinfo !!

Reklamasjoner

En reklamasjon enten den er liten eller stor, skal håndteres av den avdeling som har solgt produktet – send oss en mail eller ring oss så ordner vi opp!

Garantier

Kontorleverandøren følger våre leverandøres garantibestemmelser – se våre leverandørers hjemmesider!

Bestillinger

Bestillinger kan gjøres på vår ordre e-post: ordre@kontorleverandoren.no eller hver enkelt avdelings e-post/tlf/fax – se kontaktfanen for nærmere informasjon!

Miljø/Tonerretur

Vi har returesker fra Pelikan for tonerkassetter og blekkpatroner som bestilles fra oss uten kostnader – send oss en e-post og bestill vårt varenr 634532 eller legg artiklen i handlekurven i vår web-shop her:

https://www.emo.no/web/ePortal/ctrl?action=showiteminfo&itemNo=634532&loc=advancedsearch%2520

Når disse er fylt opp med brukte tonerkassetter/ blekkpatroner,  bestiller man henting fra Schenker og disse blir så hentet uten kostnad!

Bestill henting her: booking.henting@schenker.com

Fraktbrevinfo:

  • Kundenr. som skal brukes: 0121681
  • Anmerk i felt 28: Mottakger betaler (Formelt er det Pelikan som er mottaker og frakbetaler).
  • Avsenderadresse: Butikkens eller kundens navn og adresse (ditt forma).
  • Mottakeradresse: Schenker AS, Alnabruveien 15 (eksport Sverige), 0668 Oslo
  • Transportør: DB Schenker

Trenger du service?